کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

زبان گویا کاریکلماتور

این وبلاگ در راستای نوشتن کاریکلماتور و ترویج هرچه بهتر نوشته شدن کاریکلماتور اقدام می کند و شخص بنده اینجاب محمد آئین پرست بخشی از کاریکلماتورهای خود را در این وبلاگ شخصی به انتشار می گذارم.

راه های ارتباط با من:

اینستاگرام: Omid5K




بایگانی

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ

۰

سایت شیرین طنز - 3

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ


۱. در میان هیاهوی مردم ، بدنبال حرف خودم می گردم
۲. حکومت شورش را در آورد ، مردم شورش کردند
۳. تمام مردم دنیا به یک زبان می خندند
۴. با کلید دروغ قفل دل مردم را باز کرد
۵. فقیر ، با دهان کفش هایش با مردم حرف می زند
۶. گُشنه بود ، اما حق مردم را خوب می خورد
۷. از علاقه ای که به ” ملت ” داشت جای دیگری حساب باز نمی کرد
۸. اتحادی که بین ملت ماست ، در هیچ یک از مسائل ریاضی نیست
۹. بازار نامزد بازی داغ است ، در انتخاب نامزدتون دقت کنید
۱۰. خدا ، تنها پارتی به بهشت رفتن است
۱۱. پرواز را دوست دارم ، گاهی اوقات در حالت پرواز به آرامش می رسم
۱۲. باد وحشی شد ، آسمان خود را خیس کرد
۱۳. برای شلوغی ذهنم طرح ترافیک اجرا کردم
۱۴. معتادین مجازی ، دنیای واقعی خود را ترک کردند
۱۵. صندلی ها ، تنها مُریدانی هستند که ما را بین خودشان جا به جا می کنند
۱۶. با حیوانات که همنشین شد ، رفتار انسانیش را فراموش کرد

 

انتشار ؛ در پایگاه خبری شیرین طنز (طنز و کاریکاتور)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی