کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

زبان گویا کاریکلماتور

این وبلاگ در راستای نوشتن کاریکلماتور و ترویج هرچه بهتر نوشته شدن کاریکلماتور اقدام می کند و شخص بنده اینجاب محمد آئین پرست بخشی از کاریکلماتورهای خود را در این وبلاگ شخصی به انتشار می گذارم.

راه های ارتباط با من:

اینستاگرام: Omid5K




بایگانی

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ

۰

::. کاریکلماتور - نامزد

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ

بازار نامزد بازی داغ است ، در انتخاب نامزدتون دقت کنید..



پ.ن1: یه آری بگو هو نامزدتو ببر ، قرارِ 4 سال کنار هم به خوبی و خوشی زندگی رو رنگ کنین من دوست ندارم پوسترت بیاد خونمون باید خودت بیای زندگیم رو ببینی آخه نمیدونی ما شبا با کارتُن میخوابیم اوه ببخشید اشتباه تایپی بود با کارتون ، تام و جری اگه بیای مثل تام حتمن یه جری میخوری پوسترتو میگما خودت رو که نمیشه ، چون پُشت داری یه اُستان پشتتن پس حتمن به همه جا سرک بکش تا ببینی بعضیا ها چطور دارن زندگی میکنن ، مرسی نامزدم .

پ.ن2: خلاصه ولنتاین نزدیکِ سعی کنین محبت در همه حال بهم تزریق کنین

پ.ن3: من همیشه به " تو " رای میدم
پ.ن4: نامزد باید اصلاح شده باشه یعنی همچین ترُ تازه از تنور در اومده پُخته پُخته باشه لُپ کلام گرم خربزه باشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی