کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

زبان گویا کاریکلماتور

این وبلاگ در راستای نوشتن کاریکلماتور و ترویج هرچه بهتر نوشته شدن کاریکلماتور اقدام می کند و شخص بنده اینجاب محمد آئین پرست بخشی از کاریکلماتورهای خود را در این وبلاگ شخصی به انتشار می گذارم.

راه های ارتباط با من:

اینستاگرام: Omid5K




بایگانی

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ق.ظ

۰

::. کاریکلماتور - 24 - (بازنشر)

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ق.ظ

مادرم بارش را زمین گذاشت و من آغاز شدم..

پ.ن1: 24 امشب هم گذشت و من آغاز 24 سالگیم را تجربه می کنم

پ.ن2: چی شد که این شد : درست در همین دقایق،  1 بامداد من از تاریک خونه ظاهر شدم ، یک کاکل پسر تپل و موفرفری ( من هنوز دنبال این کاکلام کجاست؟) امروز بیست و چهار سال از اون شب میگذره و من یک بزغاله 24 ساله شدم (سال 70 سال بُز بوده) نصف اون روز من نیو فولدر بودم تا اینکه پدرم من رو جمشید صدا زد (تاثیرات فیلم ها بوده احتمالا) ، مادرم محمد تا اینکه داییِ معلوم نیست از کجا بی خبر خورد به دَر اومد تو  بزارین امید ، امید خوبه ( بخاطر داشتن خواهری به اسم آرزو ) خلاصه ما با نام امید به عالم هستی سلام کردیم.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی