کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

زبان گویا کاریکلماتور

این وبلاگ در راستای نوشتن کاریکلماتور و ترویج هرچه بهتر نوشته شدن کاریکلماتور اقدام می کند و شخص بنده اینجاب محمد آئین پرست بخشی از کاریکلماتورهای خود را در این وبلاگ شخصی به انتشار می گذارم.

راه های ارتباط با من:

اینستاگرام: Omid5K




بایگانی

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ

۱

::. کاریکلماتور - تاج

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ
من پـادشاهی هستم ، که همسرم تاج آن است..

 

پ.ن1: هم سرم درد میکنه هم فکرم ، فکر هم میتونه دردش بگیره مثه همین الان

پ.ن2: از اینکه همه مردا پادشاهن و همسرانشان تاج آن شکی نیست چرا؟ بگو چرا؟ خو چرا؟ آخه تاج نباشد پادشاه نباشد ؛ پول هم نباشد همسر هم نباشد ؛ نخند بابا خنده دار نیست

پ.ن3: تقدیم به تاجم (آینده) که  قرارِ با دست های مشترکمون خودمون رو تشویق کنیم؛ سلام کن عزیزم ؟ سَـــلام ؛ نگو که سلام نکردیُ...




نظرات  (۱)

۰۵ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۰ کدخدا (م.م.ز)
:?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی