کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

زبان گویا کاریکلماتور

این وبلاگ در راستای نوشتن کاریکلماتور و ترویج هرچه بهتر نوشته شدن کاریکلماتور اقدام می کند و شخص بنده اینجاب محمد آئین پرست بخشی از کاریکلماتورهای خود را در این وبلاگ شخصی به انتشار می گذارم.

راه های ارتباط با من:

اینستاگرام: Omid5K




بایگانی

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ

۲

::. کاریکلماتور - آسمان خیس

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ

باد وَحشی شد ، آسمـان خود را خیس کرد..


پ.ن1: اینطوری که پیش بینی های وضع هوا میگه فکر کنم ما هم باس خودمونو خیس کنیم ، البته اینا چیزی جز پیش بینی کارشناسای خبره هواشناسی نیست

پ.ن2: پدیده ست (ال نینو) دیگه ممکنه مثه شاندیز بشه همینجور رو هوا بمونه

پ.ن3: از من گفتن بود مراقب خودتونو تمام مهربونیاتون باشید ، حتا اون لبخند ریزهُ ، اون نگاه زیر چونه ای


نظرات  (۲)

۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۱ خون بها عشق
سلام دوست عزیز برای تبادل لینک با شما آماده ایم یاعلی
۱۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۵ فاطیما کیان
قشنگ بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی