کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

کلمه به کلمه

مجموعه کاریکلماتورهای من

زبان گویا کاریکلماتور

این وبلاگ در راستای نوشتن کاریکلماتور و ترویج هرچه بهتر نوشته شدن کاریکلماتور اقدام می کند و شخص بنده اینجاب محمد آئین پرست بخشی از کاریکلماتورهای خود را در این وبلاگ شخصی به انتشار می گذارم.

راه های ارتباط با من:

اینستاگرام: Omid5K




بایگانی

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ

۰

::. کاریکلماتور - طرح ترافیک

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ

برای شلوغی ذهنم ، طرح ترافـیـک اِجرا کردم..

 

پ.ن1: درگیر که باشی همه میخوان باهات درگیر شن ، با اجرای طرح ترافیک ذهنی فقط و فقط به چیزها یا کسایی فکر میشه که ارزش فکر کردن رو دارن ، حالا اون ته ته یه قلبی میبینم باید فرد مهمی باشه ؛بله درسته ، البته که پیداش کردم اما اون هنوز منو پیدا نکرده درسته که همو میبینم اما فقط من میبینمش

پ.ن2: هَتو که وَگردسم دِ می پِرَم نَشناسم ( من که عصبانی نیستم)

پ.ن3: حالم خیلی خیلی بده

پ.ن4: در آخر تشکر میکنیم از ب ز بخاطر بُز بودنش ، از الف ج بخاطر مَضحک بودنش ، م ن بخاطر خیار بودن و س الف بخاطر رفیق ناب نه ناباب



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی